2010. május 26.

sablon

3 napot küzdöttem egy blog-sablon készítő programmal, ő nyert ( várja csak meg h elvégezzem az egyetemet). XD A progi amúgy fantasztikus, szuper effect-eket tud, csak nem működik rendesen és nem tudom lementeni, vagy a gépen látható formáját a neten megjeleníteni. Időkitöltésnek kiváló volt, így viszont nem írogattam ( vagyis csak annyit amit "egyesek" már olvastak :P ), majd folytatom, akár van rá igény, akár nincs.

Beszélgettem ma egy barátommal és végül a lélek kérdéséhez lyukadtunk ki. Mi az a lélek? Csak mi találtuk ki, h legyen valami ahonnan az érzéseink eredeztetjük? De akkor felmerül a kérdés: az érzés az lelki dolog? De akkor mi a helyzet a vággyal? A vágyat mindenki a testiséggel köti össze. Mi tesz az hogy hallgass a szívedre? A szív a lelket jelöli? Csak az egyszerűség kedvéért jelöljük egy szervvel? Honnan tudjuk, hogy amit érzünk az az? Úgy értem, ha szeretek valakit, honnan tudom, h az szeretet? Hogy különböztetem meg az a szeretet amit a családom, a barátaim vagy a párom iránt érzek? ÉS mi van ha nem tudom mit érzek? Az csak kamasz dolog? A felnőttek mindig tudják mit éreznek? ÉS miért teszünk dolgokat? Az eszünkre vagy a szívünkre hallgatunk legtöbbször? Melyik helyes? Miért?

Tele vagyok kérdésekkel, ez csak egy pár belőlük. És szinte egyre se tudnék válaszolni. Van egyáltalán valaki aki mindre tud? Ha igen, kérem írja meg :)

Nincsenek megjegyzések: