2010. május 18.

Élek, virulok, kezdem újra

A mentegetőzés után aztán nem írtam. Nem kezdtem el tényleg feltölteni az írásaim. Hát most itt egy. Előzményei röviden: Az 'Ő' nevű szereplő itt már másodszorra változik meg, az elsővel elszökött Emma, egy volt barátnőm, akit kiírtam a történetből. :(
A második pedig gonosszá lett :D nyehehehe
Böszörményi Gyula: Gergő és az álomfogók sorozatára támaszkodom néha, így esetleges elő-ismeretek lehet nem ártanak.

Súgó, azoknak akik nem akarják elolvasni az előzményeket:

Lizzy és Dorothy

ikrek, 16-17 évesek (történeteimmel együtt nőnek fel, és én is), sok bűbájt ismernek és a varázsláshoz bűbájostort használnak

Lory és Emma

Emma, csak eleinte volt részese a történeteimnek, az első 'Ő' -vel szökött meg :) Lory Lizzyék jó barátnője, szintén bűbájos

Szili

Ő került be Emma helyett :)

Nimo, Csiga, Doxi, Golyó

Lizzy és Dorothy barátnői, Loryt és Szilit nem igazán ismerik, de eddig kijönnek egymással, a lányok szintén a 16-18 éves korosztályba esnek,kezdő bűbájostor használók, de majd belejönnek :)


'Ő'

A történetek alatt háromszor is megváltozik, de a nevet mindig fel kell vennie, hogy a titkos ügynökök vezetője lehessen. Az első megszökik Emmával, a második lesz gonosszá, és a harmadiknál jár most a történetem.

'Ez', 'Az', 'Amaz', 'Emez'

Ők a titkos ügynökök, nem rendelkeznek semmilyen mágiával, de rendszerint bénázásukkal megoldják a feladataik. Az új 'Ő' -nek lesz mit rendbe tennie és fejlesztenie.

Nincsenek megjegyzések: