2008. december 1.

Saját történetem: Előszó

Hogy ki Lizzy és Dorothy igazából? Én találtam ki őket vagy valaki más? Miért születtek?

Lizzy és Dorothy két sámántanonc a távbűbájképzőben. Lizzy harmadikos, testvére csak másodikos. De mi az a távbűbájképző?

Ez egy hosszú történet. Böszörményi Gyula megírta a Gergő-könyveket, erre épült egy verseny. Különböző jurták, különböző tantárgyak, különböző osztályok és más-más feladatok. Lizzy-t és Dorothyt én találtam ki egy bűbájos tábor alkalmával. A könyvek alapján készült szerepjátékhoz írtam meg Lizzy-t karakteremül. A játék nagyon jó volt, de sajnos kevés volt az idő, és a karakterek benn ragadtak a kalandban. Később, mikor új szerepjátékhoz készülődtünk, kiderült, hogy nincs szabad karakterem és ekkor alkottam meg Dorothyt.

Lizzy okosabb testvérénél, hiszen eredetileg ő volt az idősebb. Rövid, göndör, fekete haja van, barna szeme és 19 éves. Dorothy haja félhosszú és barna, a szeme kék és 14 éves.

Ezekben a történetekben annyit módosítottam az eredeti karaktereken, hogy a lányok ikrek és 16 évesek. Varázslatok mindig is voltak, de alig ismerték őket és ez a tény a mai napig igaz. Lizzy és Dorothy mégis nagyon sok bűbájt ismer.

Nincsenek megjegyzések: